| Author: |
Topic: PLF is houdoe [Sticky Note] |
Admin [PLF]

Registered:
|
Posted: Aug 04, 2006 12:25:52 pm |
|
vanaf 1997 muziek maken, bier drinken, muziek maken met een kater etc.
We hebben er een punt achter gezet en willen bij deze iedereen bedanken voor de steun, bier, vervoer en plezier dat we hebben gehad.
Misschien wordt die CD nu wel heel veel waard
Mazzels allemaal,
PLF |
I Feel I..... I.....I Can take on the WORLD!!!! |
|
|
Poenkrokker [Band member]

Registered: 2004-02-17
|
Posted: Aug 07, 2006 9:16:21 am |
|
Ja misschien kunnen we nu 6 euro per CD vragen! Aangezien we ongeveer nog 346 CD's over hebben kunnen we mooi een keer aan de fles met de opbrengst...
Iedereen bedankt voor het aanhoren van onze muzikale escapades, voor het er voor zorgen dat wij dachten dat het ook echt goed was en natuurlijk voor de vele vele vele mensen die naar onze talloze optredens zijn gekomen. Zonder deze 24 mensen was het nooit mogelijk geweest...
houdoe en bedankt! |
|
|
Bonerz [PLF] Allmighty HuuUUuu Poenker

Registered: 2004-02-16
plf_tboner@hotmail.com
|
Posted: Aug 08, 2006 12:25:23 am |
|
die 24 mensen was zeker aan het eind van een optreden en zag je zeker weer dubbel poenker.
en je mag ons (PLF) niet meetellen als fans, al weet ik wel dat je me adoreerd vanaf het begin
|
|
|
Poenkrokker [Band member]

Registered: 2004-02-17
|
Posted: Aug 08, 2006 1:03:23 pm |
|
Ik adoreer je al sinds de eerste keer dat ik je zag en dat was ook de reden om 6 jaar lang met je muziek te maken. Maar sinds die ring in je lul vind ik het niet meer leuk want dat doet pijn aan mn roosje dus daarom stop ik ermee auw en snik |
|
|
Bonerz [PLF] Allmighty HuuUUuu Poenker

Registered: 2004-02-16
plf_tboner@hotmail.com
|
Posted: Aug 09, 2006 1:59:36 am |
|
Dat hoorde ik al van je vriendin kaboutertje, ook wel leuk dat de enigen die ons missen wijzelf zijn hahaha en je oma die geen internet heeft natuurlijk. |
|
|