Welcome

Discussion forums > So long and thanks for all the beers > PLF is houdoe [Sticky Note] You are not logged in. Login or Register.

Announcements

This forum is in its test phase. Feel Free to help! Report Errors in the General Discussion forum.
This page is best viewed in 1152x864 minimum.
You can also SHIFT click the forum from the PLF page to open it in a new window.

1

PLF is houdoe [Sticky Note]

Author: Topic: PLF is houdoe [Sticky Note]
 Admin
 [PLF]

Registered:

Posted: Aug 04, 2006 12:25:52 pm    
Profile homepage email Admin

vanaf 1997 muziek maken, bier drinken, muziek maken met een kater etc.
We hebben er een punt achter gezet en willen bij deze iedereen bedanken voor de steun, bier, vervoer en plezier dat we hebben gehad.
Misschien wordt die CD nu wel heel veel waard

Mazzels allemaal,
PLF

I Feel I..... I.....I Can take on the WORLD!!!!
 Poenkrokker
 [Band member]

Registered:
   2004-02-17

Posted: Aug 07, 2006 9:16:21 am    
Profile homepage email Poenkrokker

Ja misschien kunnen we nu 6 euro per CD vragen! Aangezien we ongeveer nog 346 CD's over hebben kunnen we mooi een keer aan de fles met de opbrengst...

Iedereen bedankt voor het aanhoren van onze muzikale escapades, voor het er voor zorgen dat wij dachten dat het ook echt goed was en natuurlijk voor de vele vele vele mensen die naar onze talloze optredens zijn gekomen. Zonder deze 24 mensen was het nooit mogelijk geweest...

houdoe en bedankt!

Bonerz
 [PLF] Allmighty HuuUUuu Poenker

Registered:
   2004-02-16

plf_tboner@hotmail.com
Posted: Aug 08, 2006 12:25:23 am    
Profile homepage email Bonerz

die 24 mensen was zeker aan het eind van een optreden en zag je zeker weer dubbel poenker.
en je mag ons (PLF) niet meetellen als fans, al weet ik wel dat je me adoreerd vanaf het begin

Poenkrokker
 [Band member]

Registered:
   2004-02-17

Posted: Aug 08, 2006 1:03:23 pm    
Profile homepage email Poenkrokker

Ik adoreer je al sinds de eerste keer dat ik je zag en dat was ook de reden om 6 jaar lang met je muziek te maken. Maar sinds die ring in je lul vind ik het niet meer leuk want dat doet pijn aan mn roosje dus daarom stop ik ermee auw en snik

Bonerz
 [PLF] Allmighty HuuUUuu Poenker

Registered:
   2004-02-16

plf_tboner@hotmail.com
Posted: Aug 09, 2006 1:59:36 am    
Profile homepage email Bonerz

Dat hoorde ik al van je vriendin kaboutertje, ook wel leuk dat de enigen die ons missen wijzelf zijn hahaha en je oma die geen internet heeft natuurlijk.

1